poniedziałek, 2 maja 2011

lalki Monster High

Kojarzycie darmowki z Moster High\ ? sa tez na stardoll lalki do ubierania ja jestem jeszcze w Niemczech nie w szkole i chodilam po sklepach a tu widze co to? lalki takie do bawienia sie z monster High ladne sa nawet ale nie jestem juz taka mala zeby sie laleczkami bawic  chcialooby sie tak wrocic do zycia jako dziecko male te lalki Monster High w Niemczehch kosztuja 24.95 Euro na polskie to by bylo 50 zl chyba ok tu pokaze wam fotki :
Zdjęcie przedmiotu tu jest Kleopatra  Cleo de Nile (Nazwa lalek)
Zdjęcie przedmiotuCleewdeen Wolf
Zdjęcie przedmiotuFrankie Stein
Zdjęcie przedmiotuPuppie Frankie Stein
Zdjęcie przedmiotuDracula
Zdjęcie przedmiotuGhoulia Yelps
Zdjęcie przedmiotuPuppe Lagona Blue

wiecej lalek chyba nie ma jakbyscie sie jeszcze bawily lalkami to ktore byscie wybraly? ja moze tom Kleopatre tom blondynke i tom taka nibm kocice heh  wiecej lalek znajdziecie tu http://dla-dzieci.shop.ebay.pl/Lalki-/23685/i.html?_nkw=monster+high sa tam tez dodatki ale juz mi sie nie chcialo
A TAK WYGLADAJA LALKI NA STARDOLL






nacisnijcie na obrazki a was przenisiem na stardoll do ich ubierania
NIE KOPIOWAC NA INNYCH BLOGACH
DO dudaczka; nie skopiowalam z innego blogaa nawet nie wiem czy na jakims blogu to jest poprostu chccialam wam pokazac co widzialam w sklepie i was o tym poinformowac
                                                                            Pozdrowionka:*

4 komentarze:

LoveAsiula7 pisze...

Ja bym chciała Dracule

Agnieszka pisze...

ja chyba nie ubiorę

AshleyxDDD pisze...

tu nie chodzi czy ubierzecie tylko czy wam sie lalki podobaja

Ola pisze...

Mi się ta blondynka podoba jako lalka