piątek, 23 września 2011

Sprawy bloga

 jeszcze 3 kandydatki nieodebrały zaproszenia

lena74
Małgosia Konopka
123angela321

Macie czas do jutra.

No i stardoll znowu czyta mi w myslach, miałam dziś zrobić konkurs na zaprojektowanie sukienki, nagrogą miała być suknia Faith Hill,. która normalnie kosztuje w granicach 200-500sd. Konkursu nie będzie bo mnie stardoll ubiegł ;)

Już w pażdzierniku pojawi się nowe blogstory, dzięki wam nowe blog story będzie lepsze.

Moje drogie kandydatki jutro po południu wystawiam ankietę w niedzielę pożegnamy  tą z was, która dostanie najmniej głosów, dlatwego też zostawiam wam do zrobienia darmówki i minikonkursy, żebyście mogły się wykazać, zaraz zrobię stylizację i lecę, bo muszę zaprojektować 6 rzeczy, mam już kilka pomysłów, nie na darmo oglądam Project Runway.

Brak komentarzy: