środa, 14 grudnia 2011

Plotka o jednorożcu z skrzyni ze znakiem zapytania

Od kilku dni krąży plotka że stej oto sjrzyni, którą można zakupić w sklepie  Magic Emporium wyskoczy jednorożec


Osoba która rozpowszechnila plotkę nie zrobiła zdjęcia tego jednoroga w swoim apartamencie mimo próśb obserwatorów jej bloga. Dlaczego pokazała jednoroga ze spoilerów, a nie  jego zdjęcie w swoim apartamencie, przeciez twierdzi że już go ma.

Kojarzycie może skrzynię ze znakiem zapytania ze sklepu Magic Emporium za 20sd? Po jakimś czasie miało się coś zamiast niej pojawić. I właśnie dziś zmieniła się w jednorożca. Gdybym wiedziała, że będzie to jednorożec na pewno bym tego nie kupiła. A tak z ciekawości musiałam to mieć i właśnie dziś ją kupiłam...
Odwiedziłam tą dziewczynę i na początku istnienia tej plotki i teraz, nie widać u niej jednorożca, zato widać ową skrzynię

ostatnie wieści  twierdzą że ów jednorożec już się pojawił w sklepie, ale go tam nie ma
 Tajemnicza skrzynia

O co chocdzi?

2 komentarze:

Nikola. pisze...

to jest w końcu ten jednorożec czy nie?

Anonimowy pisze...

Po pierwsze to jednorożec. Po drugie o screen poprosiła tylko jedna osoba, więc nie rozumiem tu zwrotu 'obserwatorzy'. Po trzecie nie mam zdolności telepatycznych, więc jak miałam przeczytać komentarz tej osoby. Po czwarte, koń ze spoilerów miałby białe tło, a ja specjalnie podłożyłam czarne, aby to jakoś wyglądał. Po piąte {uff, wreszcie koniec} moje niezbite dowody. Czyli screen jednorożca w moim apartamencie i sklepie Magic Emporium.

http://3.bp.blogspot.com/-w3J9en-hqPY/Tun2Je-mPpI/AAAAAAAAEYM/Vcn85gmErlA/s1600/cats.jpg

Mam tylko nadzieję, iż ze znajomą jesteście teraz spełnione.