sobota, 19 maja 2012

Metamorfoza stylizacji tinamartina139


Dziś wam pokaże metamorfozę stylizacji tinamartina139. A więc, przejdźmy do rzeczy:


przed: Hmm...Nie podoba mi się najbardziej, nie jest ale źle, bo pomysł fajny, lecz nie do końca dobrze wykonany. Najbardziej mi chyba przeszkadza ten tatuaż na nodze, kompletnie nie pasuje tu. Sukienka jako spódnica - ta tu nie pasuje, albo przynajmniej gdyby była koszula inna, już efekt byłby lepszy. Daję 4/10.

po: Postawiłam na elegancję. Ponieważ wszystko na czarno, dałam fioletowy żakiet [który jest naprawdę prześliczny!]. Nie masz za bardzo ładnych torebek, jakiś kopertówek, radzę ci kupić ich parę. Stworzyłam kopertówkę temu z dwóch czarnych pasków. Co do butów - tak nie do końca tu pasują, ale lepszych nie miałaś. Ogólnie jestem zadowolona z tej stylizacji.

Brak komentarzy: