wtorek, 5 czerwca 2012

Ostatnie życzenia odc.1

W życiu mam na imię Anna i skończyłam w tym roku szesnaście lat.Gram w wiele gier społecznościowych ale najbardziej lubię stardoll.Mam tam znajomych i uwielbiam ubierać ludzi.Opowiem wam historie opartą na faktach..Właśnie o mnie ona będzie..

Zalogowałam się na swoje konto i uruchomiłam księgę gości.Było tam jedynie dziewięć wpisów na które odpisałam natychmiastowo.Nic ciekawego , same oceny apartamentu i lalki.Postanowiłam że napiszę do jednej ciekawej dziewczyny która była z mojego miasta.Uczyniłam to i nie minęło kilka sekund a już miałam taką oto odpowiedz `Cześć Aniu.Chętnie cię poznam jednak nie lubię zawierać tutaj kontaktów..Może umówimy się koło żabki ? Czekam o osiemnastej ` .Ale się cieszyłam ! Ona miała tyle star punktów i znała się świetnie na modzie..Pewnie jest bogata a ja ? W co ja się ubiorę.Nadeszła siedemnasta i wtedy miałam już ubrania..Uczesałam się i wymalowałam jak prawdziwa księżniczka.Poszłam do żabki wcześniej bo było mi tam daleko..

Po długim czasie dotarłam akurat na czas.Tajemniczej dziewczyny jeszcze nie było jednak po chwili zauważyłam drobną osobę która okazała się..Michałem.Szedł on w jeansach i tenisówkach .Prawie się przewrócił kiedy mnie zobaczył , podobnie jak ja ponieważ myślałam że będzie to dziewczyna.
-Cześć Aniu - powiedział
-Mhm..Cześć - odparłam
-Jestem Michał , miło mi cię poznać
-Ania , mi także.
-Ile masz lat ?
-Szesnaście a ty ?
-osiemnaście w tym roku..
-Nie jestem o wiele młodsza - zauważyłam
-Owszem.Ślicznie wyglądasz Aniu.
-Mhm..Może dla ciebie.
-Naprawdę ..Wiesz co muszę lecieć.
Po chwili już go nie było.Wydawał się być bardzo miłym chłopakiem..Ale coś mi w nim nie pasowało.Zauważyłam drobną kartkę która pewnie wypadła Michałowi.Przeczytałam ją a pisało na niej `Ania jest taka miła `..Zauważyłam że pewnie zrobił to celowo co mnie bardzo zdenerwowało.Usiadłam i oparłam się o budynek Żabki a później otworzyłam laptop.Michał wysłał mi już wiadomość ale w tym samym momencie poczułam lekkie kucie w głowę i zemdlałam..

Brak komentarzy: