czwartek, 12 lipca 2012

Ukryta kamera odc.2

Kaja o tym wiedziała ale nie sprzeciwiała się temu ? Dziwiło mnie to , przecież ta dziewczyna raczej nie wyraziła zgody na taki interes , przynajmniej tak przypuszczam.Myślałam że czeka mnie jakaś wielka przygoda , inna..Postanowiłam wysłać Kai zaproszenie do przyjaźni.Po czterech dniach ona je akceptowała , chyba wiedziała o co chodzi.Napisała do mnie na chacie
 K : Witaj , widzę że ty także miewasz problem z tą firmą
J : Cześć , dlaczego nazywasz ich firmą ?
K : Dostali pozwolenie od firmy naszej strony na robienie tych można powiedzieć filmów
J : Wyraziłaś na to zgodę ?
K : Nie , oni wybierają użytkowniczki które się rejestrują i ładnie wyglądają..
J : Rozumiem , może coś z tym zrobimy ?
K : To firma..Nic nie zrobimy ! 
J : Porozmawiam z nimi..Mam ich gg z internetu :)
K : Wspaniale , ja muszę iść.Zegnaj
No i tak zaczęła się rozmowa z tą firmą.Właścicielka na początku wydawała się bardzo chamska ale później zrobiła się taka..No nie wiem jak to nazwać , milsza można powiedzieć.Doszłam z nimi do porozumienia.. 

Brak komentarzy: