czwartek, 3 maja 2012

Black,red,white - Stylizacja


Chciałam wam pokazać stylizację, która zaraz mi wpadła w głowę jak zobaczyłam ten czarny w kropeczki płaszczyk. Miała wyjść taka elegancka, jak i 'codzienna'.Wyszło ale coś trochę innego, mam ale nadzieję, że się wam spodoba i czekam na szczere opinie w komentarzach.


Spróbowałam zrobić coś eleganckiego [jak wyżej wspomniane], lecz wyszło..coś innego. Postawiłam na trzy kolory - biel, czerń i czerwień.
Zdecydowałam się po długim namyślę, że zamiast zwykłej bluzki, wezmę spódnicę jak Top i do tego spodenki, co dało stylizacji trochę taką 'luźną' atmosferę, do tego glany z czerwonymi sznurówkami, żeby dodać to 'coś', takie trochę 'drapieżne - jak to koleżanka uchwyciła. ;D 
Nie jest to najlepsza stylizacja, ale najgorsza chyba też nie. Mam nadzieję, że się i tak spodoba ! :)

A użyłam tych rzeczy:

płaszcz - Killah, 23 sd
spódnica [jako Top] - Miss Sixty, 12 sd
Spodenki - Pretty 'n Love, 40 sm
Rajstopy - Basics, 38 sm
Buty glany - Evil Panda, 5 sd

Koszt wszystkich rzeczy: 78 sm i 40 sd



Brak komentarzy: