sobota, 5 maja 2012

Stylizacja z HB


Chciałam wam dziś pokazać dwie stylizacje z najnowszym HB's, czyli czerwoną sukienkę z twarzą, jako nadruk, ponieważ na pewno nie każdy wie jak go można wykorzystać. Mnie się ten hb i tak nie podoba, więc odradzam od kupna ;D Ale rozumiem jak się komuś podoba i go chcę kupić:)


Tą stylizację nawet lubię i może bym ją ubrała..Użyłam, prócz HB, czarną spódnicę i rajstopy z Basics, również w tym kolorze buty i żeby nie było tak nudno to czarne futerko z Miss Sixty, co może na tą porę roku  tak nie bardzo pasuję ale wygląda ładnie, według mnie.:)


Tu chciałam zrobić coś kolorowego, czy przynajmniej bardziej kolorowego niż w poprzedniej stylizacji.:P Dałam więc krótkie żółte spodenki i żeby było tak bardziej 'luźno' trampki i okulary do ręki. 

Mam nadzieję, że się podoba.:)
Jeżeli ktoś by chciał wiedzieć dokładnie jakich rzeczy użyłam, niech pisze w komentarzu a na pewno napiszę.:) 



Brak komentarzy: