wtorek, 5 czerwca 2012

Ciemna sława odc.1

Mam na imię Noemi i gram w stardoll od kilku lat.Moim marzeniem jest zostanie projektantką ubrań lub biżuterii ..Posłuchajcie czegoś co przydarzyło mi się kilka miesięcy temu i trwało bardzo długo..

Siedziałam w internecie na stardoll`u i projektowałam spodnie.Po chwili skończyłam i weszłam do apartamentu.Były trzy wpisy do księgi gości.Jeden przeczytałam z zaskoczeniem i zainteresowaniem , pisało w nim o moich projektach.Jedna ze sławnych projektantek powiedziała mi że mam szanse na zostanie projektantką ! Przeżyłam szok , to było moje marzenie..

No i tak się stało.Na drugi dzień wiele dziewczyn zasypało mnie komentarzami dotyczącymi moich projektów.Kiedy weszłam na stronę główną doznałam jeszcze większego szoku niż wcześniej , moje spodnie były w top projektach ! Widocznie miałam talent lecz były także złe strony sławy.Ciągle ktoś pisał komentarze i wiele innych wad ma sława jednak ja się tym nie przejmowałam.Kilka godzin sławy i katastrofa , przyszła do mnie wiadomość z taką oto treścią : ,,Droga Noemi , wiem że zostałaś sławna i nie masz już dla mnie czasu.Nie odpisałaś mi na czacie a wiesz że tego nie lubię..To koniec naszej znajomości , żegnaj `` .Było mi tak przykro że łzy pociekły mi z oczu..To było nie realne ! Znałam Zuzie od początków , to ona mi pokazała funkcje tej gry..A teraz koniec naszej znajomości..

Brak komentarzy: