wtorek, 5 czerwca 2012

ciemna sława odc.2

Po kilku minutach pogodziłam się z zerwaniem kontaktu z moją byłą najlepszą przyjaciółką bo nie ma sensu kontaktować się z kimś kto się obraża bo jej przyjaciółka odniosła sukces.Postanowiłam więc zaprzyjaźnić się z nie jaką `Annie` która była bardzo sławną projektantką fryzur i ubrań.Marzyłam aby być jej przyjaciółką a teraz byłam jedną z tych projektantek..

Wysłałam jej prośbę o przyjaźń.Wiedziałam że ją przyjmie bo jestem w końcu w rodzinie projektantek.Aby nie nudzić się czekając na odpowiedz poszłam przebrać moją lalkę i kolejny szok.Po otworzeniu garderoby zauważyłam że nie ma tam mojego największego unikatu ! Przeszukałam szafę osiem razy i nic..Nie było jej tam ! Ponieważ pomyślałam o tym że umieściłam mój unikat gdzieś indziej przeszukałam jeszcze schowek i apartament ale tam nie było śladu po unikatach ! Zauważyłam że przyszła mi wiadomość i odczytałam ją..Jej treść była jeszcze bardziej szokująca niż te wszystkie wydarzenia ale i interesująca ` Droga..No nie wiem jak ci tam.Pożyczam sobie twoją unikalna torebeczkę na kilka lat.Teraz ja będę się nią chwalić ! Cześć kochana ` .Nick autorki to był Annve  , czyli `Annie `..Projektantka była hackerką czy miała swoich hackerów ? Wreszcie wszystko stało się jasne.Sama się wepchała na liste projektantek dzięki swojej skłonności do hackerowania.To wszystko dzięki tej zdolności..Jednak to co stało się później było jeszcze gorsze.

2 komentarze:

~* Julia *~ pisze...

fajne opowiadanie, szkoda, że takie krótkie ;)

ladybinka pisze...

Jest trzecia część.Zobacz.