wtorek, 5 czerwca 2012

Ciemna sława odc.3

Na następny dzień poszłam do szkoły..A kiedy wróciłam stało się coś okropnego.Meble stały powywracane i wiedziałam że teraz ta gra..Mi w niczym nie pomoże.Rozejrzałam się po domu i zauważyłam dwóch niskich facetów w kominiarkach.Mieli napis na górze kominiarki `policja` ale wiedziałam że podróba.Wybiegłam z domu i zadzwoniłam na policję która natychmiastowo przyjechała i pojechała na komisariat z tymi niskimi facetami.Byłam już bezpieczna..Ale to nie koniec katastrof.Weszłam na stardoll`a i zauważyłam że nie mam już przyjaciółek na liście..To było straszne.To wszystko tak mi namieszało w głowie że szok.Moja kochana Alka mnie opuściła przez tą sławę..Teraz wiem że projektowanie jest obecnie jednym wielkim zerem ! Muszę wytłumaczyć to Ali.Weszłam do jej apartamentu i napisałam co się stało i że żałuję..Po chwili była odpowiedz `Przykro mi , już nas nie chcesz ! Masz pewnie inne sławy `.To było bezczelne..Alka nie była taka fantastyczna jak mi się wydawała ! Ona nie rozumie że byłam głupia , no może trochę..Na tym zakończę moją opowieść tak wzruszającą i wstrząsającą że można płakać.Usunełam się i zapomniałam o tej grze , to nie miało sensu ! Teraz czasem wspominam stardoll i moje przyjaciółki lecz wiem że nigdy tam nie powrócę.Tak dużo angażowałam się w tą stronę ale chyba wyrosłam z tego..Taka jest prawda.Kiedyś powrócimy do dalszych moich losów..Jednak nie teraz.

Autorka opowiadań : ladybinka
 

Brak komentarzy: