wtorek, 10 lipca 2012

Kamera w pobliżu odc.1

Jestem Adrianna.Gram w stardoll ponieważ chciała bym mieć przyjaciół , innych niż w realu.Moje pierwsze dni na tej stronie były wspaniałe i magiczne.Dostałam dużo wpisów do księgi gości i prezentów..Nie rozumiałam dlaczego dostaję takie powitania itd. więc postanowiłam się w jakiś sposób dowiedzieć.Zapytałam się więc użytkowniczki o imieniu `Leasander` .Jej odpowiedz była krótka jednak w jakiś sposób magiczna : ,,Bo ty , będziesz inna niż wszyscy..Wkrótce to zrozumiesz `` .Jednak upłynął rok a ja dalej nic z tego nie rozumiałam ! Spotkałam na swojej drodze pewną dziewczynę o nicku `Tysetoywano` .Miała 51 poziom i dostawała wiele komentarzy .Została ostatnio jakąś menagerką magazynu czy coś takiego jednak jej prezentacja mówiła inaczej :
                                                                      Zrozumcie ,
Jestem taka jak wy wszyscy , nie ma we mnie nic specjalnego.Nie odpiszę ci na żaden komentarz bo nie jesteś moją przyjaciółką/przyjacielem.Nie poznamy się , wystarczy mi Michaś i Bartek..To koniec mojej wypowiedzi , żegnam..
                       Kaja
Poczułam że ona ma ten sam problem ale nie chce żadnych komentarzy , w ogóle nie chcę tej magicznej sławy ! Nie rozumiałam jak ona może mieć tylko dwóch przyjaciół jednak może to ten sam pogląd życiowy ? A może mieli taki sam problem..Musiałam zapytać Bartka , był on 14 letnim chłopakiem który nie był sławny jednak inny.Napisałam do niego wiadomość 
Ja : Witaj Bartku , Twoja przyjaciółka Kaja ma chyba ten sam problem co ja..Może wiesz coś o tym ? Proszę cię , odpowiedz..
Bartosz : Dobry.Kaja to skryta kobieta i ciężko z nią porozmawiać.Dostała pracę w klubie który ją kameruję.Znaczy wszystkie czynności które ona robi filmują..Ty widocznie masz ten sam problem ale nie jesteś taka jak Kaja..  

Brak komentarzy: